lördag 16 februari 2008

Fulsulor

6 minus igår morse, påpälsad från topp till… nä, inte till tå…. Fredag, ville inte ta varma klumpeduns-stövlarna (inte fula, men Klumpiga). En fredag kan man väl få vara lite fåfäng och ta vanliga tunna stövlar, fast man vet att man tårna kommer att bli som isklumpar (men så onödigt, egentligen, jag har ombyte på jobbet och skulle bara iväg och träna på kvällen).

Tänkte att jag kunde vara lite Psykologisk mot fötterna i alla fall, lägga i Sulor som kanske kanske var lite varmare än de tunna lädersulorna jag hade i. Fastnade för de riktigt fula ”aluminiumsulorna”, alltså med nån sorts beläggning neråt, och nåt filtigt uppåt, men tunna de också. Men det skulle ju räcka med att fötterna trodde att det var bättre. Oj, jag har nog aldrig haft så varma fötter! Varma som kaminer. Nu är det fulsulorna som gäller resten av vintern!
Nu ska jag ut på jakt efter Grönt till mitt kök. Matta-duk-gardin-mm-mm står på listan.

Den här fina grön-grå brickan från Indiska har jag redan köpt, jag vill bara visa att den liksom är finare än den ser ut på deras egna bild, om nu jag lyckats bättre... deras bild är liksom gultonad på nåt sätt.

Inga kommentarer: