måndag 6 augusti 2012

Gamla kläder, på tygtavlan

Jill skrev i kommentar till mitt förra inlägg, "en ny grej in kan leda till förändring av en massa annat", och så rätt hon har. Här är rena dominoeffekten, allt på grund av en fåtölj :)

Turkos fåtölj och turkos gardin gjorde att jag absolut inte kunde ha kvar tygtavlan klädd i orange/ljusröda blommor och gröna blad... Det fick bli en budgetlösning på "problemet", jag plockade fram ett tyg som jag använt på tavlan förut. (Kunde inte minnas hur länge sen det var så jag var tvungen att kolla i gamla inlägg och det var ju några år sen, 2008).

Nygammalt tyg på tygtavlan

Och jodå, jag har tjock-tv fortfarande :) Nästan lika gammal som fåtöljen, lampan och stativet, tillsammans ;)

Nya turkosa inslag i rummet

2 kommentarer:

Tina sa...

Jag har oxå tjock-tv.... Köpte den för hela 20 euro för 1 år sen när den gamla gav upp ;o))

madelen sa...

Hej!
Jag är alldeles kär i tyget på din tavla!! Vart har du köpt det, eller vad heter det? Hoppas, hoppas du kan ge mig svar! Tack!
Min mail är. larsson9111@hotmail.com
/Madelen