måndag 12 mars 2012

Besöket i tyghimlen

Ganska snabb med att fixa in ett besök var jag i alla fall, trots deras som sagt rätt usla framförhållning med att informera Mig om öppnandet. Redan dagen efter premiären klev jag in i Palatset, ja det är verkligen stort!

Inköpen blev en bunt blixtlås, skärmatta och linjal helt enligt plan. Ett klänningsmönster som jag ville ha var redan slut, en besvikelse, så jag fick trösta mig med lite tyginköp :) Och så fick jag ju anledning att åka dit igen :) Så jag var där idag igen och fick tag på mitt efterlängtade mönster, och några tyger i helt annan stil än de på bilden här, tyger till kläder.

Jag spanade också in ett möbeltyg, och insåg när jag var tvungen att gå till bussen för att hinna tillbaks in till stan och kvällens träningspass, att jag inte har kollat igenom riktigt alla tyghyllor än. Så jag får nog boka in ett besök till inom en ganska snar framtid :) Att Stoff & Stil kom till Stockholm var nog inte bra... för min ekonomi ;)

Första inköpet på Stoff & Stil

3 kommentarer:

Carina i Ockelbo sa...

ååå vilka fina tyger , där skulle man ha varit

Malin på pastill.nu sa...

haha, jag vill också!!! blev så himla glad när jag hörde att dom öppnat här, men ärligt talat vet jag inte om frakten från danmark är dyrare än bensinen från järfälla :-S

Madeleine Berglund sa...

Hej! =D

Se vilka rara ugglor. Du är så pysslig och duktig tycker jag.

Jag har faktiskt fått orkiden att slå ut helt, känner mig stolt som en tupp. Jag brukar inte klara av dom vanligtvis. Nu är det andra tider, hihi. ;)

Jaaa men jag vet, underbart att det börjar sopas ute. Dom sopade på parkeringen hos oss imorse. Tjohooo ville jag ropa fast det gjorde jag inte, bara inombords. :)

Kram madeleine