måndag 2 januari 2012

Lite sent men i alla fall... julskyltning på stan

Har inte riktigt haft tid för de här bilderna men när de ändå är tagna så ska jag kanske dela med mig. Julen är över så kanske har de redan plockat bort grejerna nu, närmare bestämt julskyltningen på NK.

Jag brukar inte äta julskinka, men den här skulle jag inte ha något emot att testa :) Geléhallon, mums!

NK julskyltning julskinka
Eller gräddtårta av skumtomtar, lax av chokladpengar...

NK julskyltning lax
"Köttbullar"...

NK julskyltning köttbullar
Ja ni fattar grejen va :) Här är hela härligheten.

NK julskyltning julbord
Och mer på väg fram av en liten medhjälpare.

NK julskyltning bakelser
Om man har överskott på paketsnören tillverkar man lite djur :)

NK julskyltning pudel av paketsnöreNK julskyltning paketinslagning
Leksaksfabriken.

NK julskyltning leksaksfabriken
Önskelistorna... :)

NK julskyltning önskelistorna bild 1
NK julskyltning önskelistorna bild 2

2 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Riktigt goa bilder för en godis gris fast julen är över. Även jag bjuder på godis i min utlottning.
Ha en bra dag!
Kram Katha

Malin på pastill.nu sa...

Så himla fin julskyltning! Var där och kikade för ett par veckor sedan. Rolig och annorlunda :-D