söndag 21 augusti 2011

Till och med kvittot var snyggt! Och kökshanddukar

Såg många som bar på en sån här snygg kasse och jag bara måste dit och köpa nåt för att få en kasse!

Snygg kasse
Det fanns en hel del fint, t.ex påslakan som jag var nära att köpa men så kom jag ihåg att jag ju inte får köpa sånt, finns inte plats. Två kökshanddukar köpte jag, det behöver jag verkligen, och jag kan ju inte handla mycket på en gång, bättre att gå dit flera gånger, så att jag får flera kassar :)


Kökshandduk
Men kan ni fatta, t.om kvittot var snyggt! Måste verkligen handla där igen :)

Snyggt kvitto
Jag var ju så duktig och kom ihåg att jag inte fick köpa några påslakan men på nåt sätt så hade jag glömt att det är köpstopp på servetter... Fast det gäller väl inte när det är samma tryck som på handdukarna? :)

Servetter

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad heter butiken? påsarna är supersnygga;) Kram Johanna

Anonym sa...

Ja tänk vilken lyx känsla vackra påsar kan ge;)

Önskar dig en skön start på veckan

Jo sa...

Lyxigt med snygga påsar! Och så enkelt sätt för dem att charma oss!

Hannis sa...

Klart att du bara måste!
Vem vill missa en sån sak som en snygg kasse?
Jag skulle nappat direkt=))

Jaha du, kära it-tekniker(du är ett riktigt bollplank för mig)
Nu har jag efter nästan fyra år som bloggare lyckats få bort daumpubliceringen på min blogg.
Tänk att det ska behöva ta så lång tid för att lära sig något så enkelt!
Vill rensa det mesta för att få ett så avskalat intryck som möjligt.
Tror jag ska testa att göra om lite mer bland länkar och etiketter också.
Får väl se om jag börjar skrika efter hjälp snart!

Malin på pastill.nu sa...

Men åh, där vill jag också handla! Är verkligen svag för fina påsar men om dom till och med har piffade kvitton, ja då skulle jag bli alldeles till mig!

Älskar för övrigt dina kommentarer, du skriver alltid så roligt att jag börjar skratta :-D

Sista fotot är som du gissade, en tesil i robotformat. Inhandlas på Lagerhaus :-)