lördag 17 juli 2010

Halva priset, gjorde ju inget :-)

Gick härom veckan in i favoritbutiken Karlssons Årstider för att kolla om det inte fanns nåt jag kände att jag borde ha kommit på att jag förmodligen behövde... Om ni förstår... behövde inte nåt egentligen, men allt är så fint så man vill köpa hela affären, massor med Cult och annat fint.

Jag dras dit som av en magnet... Busshållplatsen ligger mittemot och är det ingen buss i sikte så... Några steg över till andra sidan, det går ju bussar hela tiden :-)

Direkt när jag kom in såg jag hur fint det var med två stycken folklorekrukor ihop. Jag hade min ihop med en Rosa, som är min vårkruka och inte är det vår nu...?

Cult Folklore och Rosa-krukor
Jag gick hem för att fundera, och bestämde mig. Tillbaks till affären för att handla nån dag senare och får höra "jag tänkte jag skulle börja rea så du får den för halva priset". Inte så att man protesterar direkt va? :-)

Cult Folklore x 2
(Nej, det finns inte vita träfat, jag har målat).

Cult Folklore x 2

2 kommentarer:

jenny sa...

Snygga! Inte dumt att få den till halva priset heller:-)
Kram

Designtjejen/Emmelie sa...

Yiipppiii tack för kommentaren :-) Var bra med en påhittat mail tycker jag :-)
Hoppas att allt är bra!
Kramar Emmelie