tisdag 12 januari 2010

Hej då tomten!

Imorron är ju tjugondedag Knut, hur är det möjligt, det var ju nyss jul! Men då är det dags för alla tomtar, änglar, lingonbarn mm att stoppas undan i sina kartonger och vila sig i form till nästa jul. (Hmmm, ja jag har ställt upp lite grejer i bakgrunden som "skydd" för att slippa få med stolsryggarna i bilden...).

Tomtar, änglar och lingonbarnTomtar, änglar och lingonbarn
Nu är ju 13:e januari mitt i veckan så hela gänget och annat julpynt packade jag faktiskt ner i söndags men jag vägrar ta ner adventsstjärna och adventsgran innan det datumet. Och det går ju så klart inte att göra mitt i veckan :-) så de får vara kvar till helgen som kommer, tycker det är så mysigt att ha så länge man får...

1 kommentar:

Cilla sa...

Kikar in för första gången och vilken mysig blogg du har!!
Håller med dig ang julen man skall mysa så länge man kan, min jul åkte härom dagen och nu känns det såå tomt...
En underbar onsdag önskar jag dig!!
Mvh Cecilia