lördag 3 oktober 2009

Tips om tävlingar

Jag har spanat in Två Trevliga Tävlingar. Ooooh vad jag skulle vilja vinna nåt av det här, eller helst båda så klart :-)

Hos Millah kan man tävla om att vinna presentkort på 250 kr hos underbara Fridas Gård, tävlingen avslutas den 11 oktober.


Hos Flitiga Fredrika kan man tävla om att vinna underbara zinkhus från Walther & Co och ett sånt har jag ju planerat att köpa så vet jag ju var det finns om jag, mot förmodan, inte skulle vinna. Tävlingen pågår till den 10 oktober.

Oj, såg nåt farligt nu... Flitiga Fredrika har en butik i Norrviken, så om jag glömmer att gå av pendeltåget på väg hem från jobbet... det kan ju faktiskt lätt hända när jag läser min spännande bok (Liza Marklund) och boken är så spännande så jag åker ganska många stationer för långt, och vips så är jag i Norrviken!

Inga kommentarer: