lördag 27 juni 2009

Tävlingar

Jag tänkte tipsa om en tävling, men jag är lite kluven till det... Om jag tipsar så får jag två lotter = mycket trevligt :-) men samtidigt så... minskar jag ju då mina egna chanser att vinna! Åh vilket dilemma. Nädå, ingen fara, jag unnar vem som helst att vinna, särskilt mig själv ;-)

Dessa underbart fina saker kan man vinna hos Vita nyanser och tävlingen pågår t.om den 1 juli.
  • 1:a pris: Hjärtask i plåt och Greengate-duk
  • 2:a och 3:e pris: Liten hjärtljusstake i plåt
Tävling hos Vita Nyanser




För den som har barn så måste väl det här vara en riktig toppentävling. Klicka upp förstoring av bilden som jag saxat från Lollashus blogg, och spana in den ursöta bedårande Hello Kitty t.ex. Figurerna och hjärtana kan vinnas i tävlingen som pågår till den 10 juli.

Tävling hos Lollashus

1 kommentar:

Mari sa...

Dessa tävlingar får du tävla utan mej....har testat zink men får inte till det riktigt....är nog inte min grej. Men visst är det så snyggt.....

Ha en bra dag!