lördag 5 april 2008

Hallen från Andra Hållet

HallmixEn sak jag inte gillar i mitt hem är ju hallen, alltså Kaoset i yttre hallen som jag visade i Bäst och Pest.

Som tur är behöver jag ju bara se den delen när jag går in och ut och resten av hallen går ju an (står ut med den), men den skulle ju gärna få genomgå en makeover...

Gula tapeter och gulaktigt golv så omtapetsering vore inte helt fel men det är lite trixigt. "Nån" (hyreslägenhet...) har gjort den "smarta" lösningen att dra telekabeln mitt uppe på väggen, i skarven mellan tapet och målat...

Fast jag ska kanske vara väldans nöjd med gult för enligt Flex inredning så har man (eh, hade förr...) gult i hallar för att det är välkomnande - min hall är alltså extra välkomnande eftersom både väggar och golv är gula :-)

Den vita byrån behöver jag lite råd om men det blir i nästa inlägg, nu måste jag in till stan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl bra att den är välkomnande det är ju superviktigt! Tänkte bara titta in och önska dig en go helg! Kram

svartataket sa...

Ja det är så mycket man vill göra..
Hoppas helgen är bra!